Στρώμα ύπνου Sage 22cm bed&home
Το ορθοπεδικό στρώμα Sage θα διατηρήσει σε σωστή θέση το σώμα καθ' όλη τη διάρκεια του ύπνου σας. Αποτελεί ιδανική επιλογή για όσους επιθυμούν πρόσθετη στήριξη. Ο πυρήνας κλασικών ελατηρίων έχει διπλή υποστήριξη από αφρό και συμπιεσμένο βαμβάκι, χαρακτηριστικά που του προσδίδουν ανατομική συμπεριφορά για άριστη στήριξη της σπονδυλικής σας στήλης. Η χρήση αφρώδους υλικού και η ενίσχυση της γέμισης στο καπιτονέ χαρίζουν στο στρώμα σας ορθοπεδική στήριξη και υπόσχονται έναν “αφράτο” ύπνο! Στα υφάσματα ενδέχεται να διαφοροποιούνται οι τρόποι γαζώματος, γεγονός που αποτελεί αισθητικό παράγοντα και δεν επηρεάζει ή διαφοροποιεί σε καμία περίπτωση τη συμπεριφορά και διάρκεια ζωής του στρώματος.
* Όλα μας τα στρώματα κατασκευάζονται ανά 1 εκ. σε πλάτος και σε μήκος, ανάλογα με τις ανάγκες σας.
* Οι παρούσες χρεώσεις αφορούν στρώματα έως 200cm. Για στρώματα άνω των 200cm, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά εάν είναι εφικτό να κατασκευαστούν στην επιθυμητή διάσταση, καθώς και για την οικονομική επιβάρυνση.
- Ύφασμα πλεκτό Relaxation
- Βάτα Polyester 200 gr/m2
- Relaxing foam
- Non-woven G 30
- Comfort foam
- Πεπιεσμένος κετσές 1100 gr/m2
- Γεωύφασμα
- Ελατήρια τύπου Bonnell 2,4mm
- Ατσάλινο λαμάκι
- Περιμετρική στήριξη από αφρώδες υλικό
- Φάσα
- Οπές αερισμού
- Χερούλια και ρέλι
- Γεωύφασμα
- Πεπιεσμένος κετσές 1100 gr/m2
- Non-woven G 30
- Βάτα Polyester 200 gr/m2
- Ύφασμα πλεκτό
- Ελληνικής Κατασκευής
- Χειροποίητο
- Πάχος 22cm
- Εγγύηση: 5 έτη
- Οι διαστάσεις των στρωμάτων μπορεί να παρουσιάσουν αποδεκτή απόκλιση +/- 1 cm λόγω της φύσης των υλικών τους
- Πιστοποιητικό OEKO-TEX® Standard 100 (πρώτων υλών)
-
Με τα στρώματα μας, θα απολαύσετε ξεκούραση, ευεξία και αναζωογόνηση!
Οδηγίες φροντίδας και σωστής χρήσης
Σας δίνουν απλές και χρήσιμες συμβουλές σωστής χρήσης και φροντίδας, ώστε να διατηρήσετε την υψηλή απόδοση του στρώματος σας, την άνεση που σας προσφέρει και, ταυτόχρονα, να διασφαλίσετε την εγγύησή του.
- Τοποθετήστε το στρώμα σας πάνω στη σωστή επιφάνεια υποστήριξης:
Α. Με βάση από κατάλληλα επιλεγμένα υλικά.
Β. Το δυναμικό τελάρο, στο οποίο η απόσταση μεταξύ των λαττών δεν ξεπερνά τη διάμετρο του ελατηρίου του στρώματος σας.Η μέγιστη επιτρεπόμενη απόσταση μεταξύ των λαττών είναι:
– για στρώματα Pocket , Memory και Latex : 3-4 cm
– για στρώματα Bonnell : 5cm
- Aποφύγετε την κτιστή βάση
Δεν ενδείκνυται η κτιστή βάση, διότι το στρώμα δεν αερίζεται και υπάρχει πιθανότητα δημιουργίας μούχλας στο εσωτερικό του. Η λάθος βάση προκαλεί φθορά το στρώμα, η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση, αλλάζει την τελική αίσθηση και επηρεάζει την απόδοση του σε στήριξη και άνεση.
- Μην χρησιμοποιείτε ηλεκτρική κουβέρτα
Δεν συστήνεται η χρήση της ηλεκτρικής κουβέρτας. Στα στρώματα των σειρών αυτών χρησιμοποιούνται σε μεγάλη ποσόστωση υλικά όπως το Memory Foam και το Latex, η λειτουργία των οποίων είναι πιθανό να αλλοιωθεί όταν συνδυαστούν με την ηλεκτρική κουβέρτα.
- Χρησιμοποιείτε ειδικό προστατευτικό κάλυμμα
Οι διάφορες σωματικές εκκρίσεις κατά τη διάρκεια του ύπνου προκαλούν λεκέδες στην επιφάνεια του στρώματος και υγρασία στο εσωτερικό του. Το ειδικό κάλυμμα προστατεύει το στρώμα, το διατηρεί καθαρό και του εξασφαλίζει άριστες συνθήκες υγιεινής. Ένα πολύ λερωμένο στρώμα χάνει την εγγύησή του.
- Διασφαλίζετε ότι το στρώμα παραμένει στεγνό
Το στρώμα δεν πρέπει να πλένεται και να βρέχεται. Αν το στρώμα σας λερωθεί, καθαρίστε το τοπικά με ειδικό καθαριστικό. Μην το καθαρίζετε με τη χρήση ατμού, διότι θα δημιουργηθεί στο εσωτερικό του στρώματος υγρασία και μούχλα. Σε περίπτωση που το στρώμα σας βραχεί αφήστε το να στεγνώσει στον ήλιο ή κοντά σε κάποιο θερμαντικό σώμα. Προσοχή! Μην πλησιάζετε το στρώμα σε σόμπα ή σε τζάκι. Υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς
- Αερίζετε τακτικά το στρώμα σας
Το στρώμα σας απορροφά τη μυρωδιά τού σώματός σας. Χρειάζεται, λοιπόν , να το αερίζετε μία φορά το μήνα, ώστε να διασφαλίσετε την υγιεινή του, αφήνοντάς το εντελώς ακάλυπτο για μερικές ώρες.
- Μη σιδερώνετε πάνω στο στρώμα σας
Ο ατμός προκαλεί υγρασία στα υλικά, η οποία είναι η κύρια πηγή ανάπτυξης βλαβερών μικροοργανισμών, ακάρεων καθώς και δημιουργίας μούχλας. Η μούχλα δεν καλύπτεται από την εγγύηση.
- Μη λυγίζετε το στρώμα σας
Όταν ένα στρώμα με ελατήρια διπλώνεται/τσακίζεται, προκαλούνται ανεπανόρθωτες ζημιές και παραμορφώσεις.
- Γυρίζετε το στρώμα σας
Συστήνεται το τακτικό, κάθε δύο-τρεις μήνες, γύρισμα του στρώματος, πάνω-κάτω και μπρος-πίσω, για ακόμη περισσότερη υγιεινή (εξαιρούνται τα στρώματα των μίας πλευράς).
- Αποτρέψτε τα παιδιά από το να χρησιμοποιούν το στρώμα ως «τραμπολίνο».
Αυτό μπορεί να προκαλέσει μόνιμη παραμόρφωση στα ελατήρια, χωρίς τη δυνατότητα
επιδιόρθωσης.- Να θυμάστε πάντα ότι, για να ισχύσει η εγγύηση, πρέπει να ακολουθούνται με συνέπεια οι οδηγίες σωστής χρήσης και φροντίδας.
-
Η Bed & Home προσφέρει εγγύηση για όλα τα στρώματα σύμφωνα με τον ακόλουθο πίνακα. Η εγγύηση αφορά τόσο τον πυρήνα των ελατηρίων και τον αφρώδη πυρήνα όσο και τα υλικά γεμίσματος & καπιτονέ.
Πυρήνας ελατηρίων και αφρώδης πυρήνας
Υλικά γεμίσματος και καπιτονέ
8 έτη 100% εγγύηση
1 ο έως 4ο έτος , 100% εγγύηση
5o και 6ο έτος, 30% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής
7ο έτος, 50% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής
8ο έτος, 70% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής5 έτη 100% εγγύηση
1 ο έως 3ο έτος , 100% εγγύηση
4ο έτος, 50% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής
5ο έτος, 70% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής3 έτη 100% εγγύηση
1 ο έτος , 100% εγγύηση
2ο έτος, 50% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής
3ο έτος, 70% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευήςΗ αξία της επισκευής προκύπτει από τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο Service της Bed & Home (ή του αντίστοιχου κατασκευαστή).
Το προσδόκιμο ζωής ενός στρώματος είναι τα 12 έτη. Για λόγους υγιεινής, δεν συνιστάται η χρήση του προϊόντος για περισσότερο από 8 έτη.
Πότε ξεκινάει η Εγγύηση;
Η εγγύηση του στρώματός σας ξεκινάει από την ημέρα που θα το παραλάβετε στο σπίτι σας. Για λόγους εξακρίβωσης της ημερομηνίας αγοράς και για την ισχύ της εγγύησης , είναι πάντα απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης αγοράς.
Πότε ισχύει η Εγγύηση;
Το στρώμα σας κατασκευάστηκε με πολλή φροντίδα, γι’ αυτό και εσείς αξίζει να ακολουθήσετε κάποιες απλές οδηγίες προκειμένου να διασφαλίσετε την ποιότητά του και την ισχύ της εγγύησής του:
– Να τηρείτε με συνέπεια τις οδηγίες σωστής χρήσης και φροντίδας.
– Να φυλάσσετε την απόδειξη αγοράς.
– Να μην υποβάλετε σε τροποποιήσεις και επισκευές το στρώμα χωρίς την άδεια του κατασκευαστή.Τι καλύπτει η Εγγύηση και ποια είναι η διαδικασία service;
Η εγγύηση καλύπτει τα κατασκευαστικά σφάλματα του στρώματος ή την αστοχία υλικού.
Αν παρατηρήσετε, κάποιο σφάλμα, αναζητήστε την απόδειξη αγοράς, και επικοινωνήστε με το Τμήμα Service της εταιρείας.
– Αν το ελάττωμα του στρώματός σας οφείλεται σε κατασκευαστικό σφάλμα ή σε αστοχία υλικού και το στρώμα είναι εντός της περιόδου ισχύος της εγγύησης, το κόστος της επισκευής του, σύμφωνα με την ανωτέρω ανάλυση συμμετοχής στην αξία επισκευής.
– Αν το πρόβλημα οφείλεται σε κακή χρήση, τότε το κόστος της επισκευής του θα επιβαρύνει τον πελάτη, σύμφωνα με τον εκάστοτε τιμοκατάλογο για τον οποίο μπορείτε να ενημερωθείτε από το τμήμα Service της εταιρείας.
Σημαντικό:
- Η εγγύηση ισχύει μόνο για την ελληνική επικράτεια.
- Η εγγύηση καλύπτει την επιδιόρθωση του προϊόντος ή την αντικατάσταση του. Οι εκάστοτε χρεώσεις μεταφοράς και επαναποστολής αφορούν τον πελάτη. Η ευθύνη επιστροφής και επαναποστολής, βαραίνει τον πελάτη και την εκάστοτε μεταφορική εταιρεία που θα αναλάβει την παράδοση. Τα νόμιμα δικαιώματά σας δεν θίγονται από τη εγγύησή αυτή.
- Το Τμήμα Service της Bed & Home θα σας καθοδηγήσει στον σωστό τρόπο και χρόνο επίλυσης του προβλήματος. Εφόσον θεωρηθεί απαραίτητο πως το στρώμα χρειάζεται να μεταφερθεί στην εταιρεία, πρέπει να ακολουθηθεί η σωστή διαδικασία. Αν το στρώμα λερωθεί ή φθαρεί κατά τη μεταφορά που έχει αναλάβει ο ίδιος ο πελάτης, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη. Γι’ αυτό, λοιπόν, είναι πολύ σημαντικό και απαραίτητο, το στρώμα που αποστέλλεται για επισκευή να τοποθετείται σε προστατευτική συσκευασία που το καλύπτει πλήρως , ώστε να το προστατεύει από πιθανά λερώματα, υγρασία και σκόνη.
Στην κατηγορία των στρωμάτων, των ορθοπεδικών τελάρων και των επίπλων, οι αποστολές πραγματοποιούνται μέσω συνεργαζόμενων μεταφορικών εταιρειών. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται επί του πεζοδρομίου και όχι σε όροφο ή εντός της οικίας.
Υπάρχει περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα να έχουν απόκλιση, για την οποία θα ενημερωθείτε πριν την αποστολή. Το κόστος αποστολής που εμφανίζεται κατά το checkout αφορά τα μεγάλα κέντρα του εκάστοτε νομού και όχι απομακρυσμένες/δυσπρόσιτες περιοχές! Εκτός κέντρου, θα ενημερωθείτε για την όποια επιβάρυνση ή θα σας ζητηθεί να παραλάβετε από τις αποθήκες της μεταφορικής. Εάν έχετε καλύτερη προσφορά από δική σας συνεργαζόμενη μεταφορική, μπορείτε απλά να προτείνετε να χρησιμοποιηθεί η δική σας.
Σκοπός μας είναι να μείνετε απολύτως ικανοποιημένοι από τα προϊόντα μας, τόσο ως προς την ποιότητά τους όσο και από τις πραγματικά ανταγωνιστικές μας τιμές. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι από τα προϊόντα που θα παραλάβετε, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους με άλλα προϊόντα -σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε- ή επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το πακέτο και θα διαπιστώσουμε την αρτιότητα των αγαθών.
Απαράβατοι κανόνες για την επιστροφή προϊόντων είναι:
- Δεν έχετε χρησιμοποιήσει τα προϊόντα.
- Δεν έχετε πλύνει τα προϊόντα.
- Δεν έχετε αλλοιώσει την αρχική κατάσταση των προϊόντων.
- Η συσκευασία παραμένει σε άριστη κατάσταση, όπως και τα ταμπελάκια επάνω στο κάθε προϊόν.
- Προϊόντα όπως σεντόνια, παπλωματοθήκες και καλύμματα στρώματος δεν έχουν βγει από τη συσκευασία τους και έχουν επανατοποθετηθεί.
Λάθος σχέδιο/χρώμα/διάσταση: Στη περίπτωση που το προϊόν δεν ανταποκρίνεται εμφανισιακά στην φωτογραφία που είδατε στην ιστοσελίδα μας, μπορείτε να το επιστρέψετε ή να μας ζητήσετε να σας το αλλάξουμε με αυτό που έχετε πραγματικά παραγγείλει. Σ’ αυτή την περίπτωση η αλλαγή γίνεται με το προϊόν πλήρως συσκευασμένο, όπως ακριβώς το παραλάβατε.
Ελαττωματικό προϊόν. Μόλις παραλάβετε τα προϊόντα που παραγγείλετε και αφού βεβαιωθείτε ότι είναι το σχέδιο και το χρώμα που θέλατε παρακαλούμε να κάνετε το εξής:
- Αποσυσκευάστε το (προσπαθήστε, όσο γίνεται, να μην καταστρέψετε τη συσκευασία).
- Ελέγξτε το διεξοδικά για πιθανά ελαττώματα.
- Αν διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιο ελάττωμα, ξαναδιπλώστε τα όσο καλύτερα μπορείτε και τοποθετήστε τα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην συσκευασία τους.
- Γνωστοποιήστε στο κατάστημά μας το ελάττωμα εντός 3 ημερών και θα σας κρατήσουμε ενήμερους για την επιστροφή ή αλλαγή του.
Επιστροφή σημαίνει ολόκληρο το προϊόν μαζί με την συσκευασία του και αντικατάστασή του με προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, με παραγγελία που θα γίνει είτε μέσα από το site, είτε τηλεφωνικά. Η μεταφορά του ελαττωματικού/λάθους προϊόντος από τον πελάτη στην εταιρεία γίνεται με όποιον τρόπο επιλέξει το κατάστημα και η χρέωση βαρύνει το κατάστημα. Εάν αποστείλουμε λάθος προϊόν, οφείλουμε να σας στείλουμε εκ νέου το σωστό. Εάν αποστείλουμε ελαττωματικό προϊόν, οφείλουμε να αντικαταστήσουμε με ένα νέο ίδιο προϊόν. Εάν προχωρήσετε αυθαίρετα σε επιστροφή του είτε με την συνεργαζόμενη με το κατάστημα courier, είτε με δικό σας φορέα, η παραλαβή του δέματος δεν θα γίνεται δεκτή από εμάς και το δέμα θα επιστρέφει στον αποστολέα του, ο οποίος θα επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς. Καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή μέσω ταχυδρομείου.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» που θα βρείτε εδώ.
Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης-τιμολόγιο, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Το κόστος αλλαγής είναι 10,00€ και θα προστεθεί στην οποιαδήποτε διαφορά προκύψει κατά τη νέα αποστολή. Περιλαμβάνει την επιστροφή του αντικειμένου στο κατάστημά μας και το κόστος επαναποστολής. Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα αναλάβετε να επιστρέψετε το δέμα με δική σας χρέωση στο κατάστημά μας. Επιστρεφόμενο ποσό θεωρείται το κόστος των προϊόντων της παραγγελία σας και όχι τα έξοδα μεταφοράς ή αντικαταβολής που πιθανόν να είχατε χρεωθεί κατά την αγορά σας. Εάν κατά την αγορά σας, σας προσφέρθηκαν δωρεάν μεταφορικά κατά την αποστολή, από το επιστρεφόμενο ποσό θα αφαιρεθούν 5€ κόστος αποστολής. Το ανάλογο ποσό θα πιστωθεί στο λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από το κατάστημα.
Στη κατηγορία στρώματα-μαξιλάρια-έπιπλα δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές λόγω λάθους διαστάσεων που δόθηκαν εκ΄μέρους του πελάτη. Δεκτές δεν γίνονται οι αλλαγές που αναφέρονται σε προϊόντα που κατασκευάστηκαν κατόπιν παραγγελίας και αναφέρονται σε συγκεκριμένες διαστάσεις (στρώματα, καλύμματα, τελάρα, έπιπλα).
Δεκτές γίνονται οι επιστροφές στα μαξιλάρια, εντός 5 ημερών, σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή υπαναχώρησης και εφόσον δεν έχουν χρησιμοποιηθεί (για ευνόητους λόγους υγιεινής). Κάθε μαξιλάρι διατίθεται σε ειδική σφραγισμένη συσκευασία, η οποία εάν παραβιαστεί, η αλλαγή δεν γίνεται δεκτή.
Σε περίπτωση που για δικούς σας προσωπικούς λόγους θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία προϊόντος που είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας μέσω του καταστήματος, η προκαταβολή χάνεται και δεν επιστρέφεται. Η έννοια της ακύρωσης υφίσταται για παραγγελίες που δεν έχουν αποσταλεί ή δεν έχει εκδοθεί δελτίο αποστολής-voucher. Δεν γίνονται δεκτές οι αλλαγές στα προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας, καθώς η παραγγελία-εισαγωγή-κατασκευή τους είναι αποτέλεσμα δική σας επιθυμίας!
Διαδικασία επιστροφής:
- Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
- Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε παραπάνω και τοποθετήστε το στο πακέτο.
- Συσκευάστε τα προϊόντα για να προστατευτούν κατά την επιστροφή τους.
- Αναμένετε βάσει δικής μας καθοδήγησης τον φορέα που θα παραλάβει το δέμα σας.